A rose by any name.

icon
Hurt - Johnny Cash

POI的选歌为什么总是神奇地让我联想到中年组……比如daughter的《medicine》比如这首(土哥哦QAQQQQQ…………还都是虐虐的感觉……




I hurt myself today

to see if I still feel

I focus on the pain

the only thing that's real

the needle tears a hole

the old familiar sting

try to kill it all away

but I remember everything


今天我弄伤了自己

为了看看自己是否还能感觉

专注于痛楚

这唯一的真实

针戳出的洞口

古老而熟悉的痛

试图抹杀一切

却全部记得


what have I become

my sweetest friend

everyone I know goes away

in the end


我变成什么样子了

我最亲爱的朋友

最后

每个认识的人都已远去


and you could have it all

my empire of dirt

I will let you down

I will make you hurt


你能全部拥有

我这个污垢的帝国

我会让你失望

我会让你受伤


(you stay wait for me you're here)


I wear the crown of thorns

upon my liar's chair

full of broken thoughts

I cannot repair

beneath the stains of time

the feelings disppear

you are someone else

I am still right here


我戴着荆棘的王冠

走在说谎者的椅子上

充塞着破碎的思想

无法修补

在时间的染玷下

这些感觉已然消失了

你成为了不一样的人

我仍在原地止步


what have I become

my sweetest friend

everyone I know goes away

in the end


我变成什么样子了

我最亲爱的朋友

最后

每个认识的人都已远去


and you could have it all

my empire of dirt

I will let you down

I will make you hurt


你能全部拥有

我这个污垢的帝国

我会让你失望

我会让你受伤


if I could start again

a million miles away

I  would keep myself

I would find a way


若还能重新开始

即使在千里外的远方

我会坚持自己

我会找到我的路


 /  热度: 11
评论
热度(11)
©里谣 | Powered by LOFTER